Marketingový expert: značka Jesus Králík Hebedó je terrormarketing!
Jesus Králík Hebedó: Terrormarketing je nový směr v marketingu po vyčerpání telemarketingu, direct marketingu, viral marketingu a politických žvanilů, tvrdí marketingový expert.
Karel Vojebal z Asociace Reklamních agentur vysvětluje vznik nové terror značky Jesus Králík Hebedó saturací poptávky západní přežrané civilizace: "V minulosti jsme vyzkoušeli už doslova všechno. Přes tvrdé porno, BDSM, dětské porno a už ani to nezabírá. Je potřeba nasadit brutálnější kalibr: samopaly a spršky kulek přímo do masa, aby dav začal na naši propagaci reagovat. Reklamní průmysl je v recesi už pět let. Teď se nám to konečně daří obrátit, Vyžraný Králík jde na dračku."
„Kapitalizovali jsme i solidaritu, což nese naše prohlášení: Koupí nového čísla Králíka Hebedó lidé vyjadřují solidaritu s redakcí, která bude činit pár milionu eur“, doplňuje Vojebala expert Vilém Pissinger z firmy JSDesaux.
„Nakonec, zdůvodnit také existenci nefunkčních státních aparátů, to je úkol snad jen pro nejvyšší síly, proto jsme povolali do služeb samotného Aláha“, uzavírá Vojebal.