HRBATŮV KOSTELEC

AZ Test: Chytré drony vyčistí a ochrání váš kryt

29. 1. 2015 14:00 - Finance - Alexandr Kosodřev

Chytré drony se stávají čím dál běžnější součástí našich domovů. Nejenže zastanou práci hospodyňek při oprašování nábytku, ale najdou uplatnění také při ochraně vašeho majetku. Otestovali jsme tři modely, které jsou dostupné na trhu.

Prvním testovaným zařízením byl zaoblený iDrone 5 od firmy Apple. Softwarový gigant se výrobou létavek začal zabývat teprve nedávno, a to na podnět mezinárodní lidskoprávní organizace ISIL v tísni. Výsledek příjemně překvapil: supertenký dron dokázal nezvaného hosta nejen zabít, ale přitom neztratit rovnováhu. Ostatní drony měly potíže právě se stabilitou po výstřelu.

+ integrace s ekosystémem Apple
+ tichý provoz, tlumič v základní výbavě
+ stabilita za provozu
- vysoká pořizovací cena

Druhým testovaným dronem byl Samsung Praha-Brno D1. „Cena odpovídala kvalitě,“ říká Alena Tichá z redakce AZ Testu. "Po výstřelu se dron stal nestabilním, ale předpověď aktuálního počasí odpovídala realitě."

+ množství aplikací na předpověď počasí
+ příznivá pořizovací cena
- nižší stabilita
- potenciální nebezpečnost

Posledním dronem jsou Windows 10 od softwarového giganta Microsoftu. Windows nezvaného hosta tradičně nezabíjejí, ale utýrají. Režimů týrání obsahují 10. Jednotlivé režimy si můžete přizpůsobit, samozřejmostí je regulace bolesti na dálku, v aplikaci ve vašem smartphonu. Výrobce garantuje týrání až deset hodin a jedno dobití. Dron, bohužel, není stabilní ani po výstřelu ani před ním. Nutno dodat, že s Windows 10 přicházejí na trh také první holografické brýle zvané HoloCaust.

+ komplikované režimy týrání
+ příznivá cena
- hlučný při týrání
- nízká stabilita
- společenská nebezpečnost

Marketingový expert: značka Jesus Králík Hebedó je terrormarketing!

15. 1. 2015 12:59 - Finance - Standa Skandál

Jesus Králík Hebedó: Terrormarketing je nový směr v marketingu po vyčerpání telemarketingu, direct marketingu, viral marketingu a politických žvanilů, tvrdí marketingový expert.

Karel Vojebal z Asociace Reklamních agentur vysvětluje vznik nové terror značky Jesus Králík Hebedó saturací poptávky západní přežrané civilizace: "V minulosti jsme vyzkoušeli už doslova všechno. Přes tvrdé porno, BDSM, dětské porno a už ani to nezabírá. Je potřeba nasadit brutálnější kalibr: samopaly a spršky kulek přímo do masa, aby dav začal na naši propagaci reagovat. Reklamní průmysl je v recesi už pět let. Teď se nám to konečně daří obrátit, Vyžraný Králík jde na dračku."

R.E.K.L.A.M.A

„Kapitalizovali jsme i solidaritu, což nese naše prohlášení: Koupí nového čísla Králíka Hebedó lidé vyjadřují solidaritu s redakcí, která bude činit pár milionu eur“, doplňuje Vojebala expert Vilém Pissinger z firmy JSDesaux.


„Nakonec, zdůvodnit také existenci nefunkčních státních aparátů, to je úkol snad jen pro nejvyšší síly, proto jsme povolali do služeb samotného Aláha“, uzavírá Vojebal.  

R.E.K.L.A.M.A
časopis který vidí pod povrch
R.E.K.L.A.M.A
S balíkem sankcí EU100 můžete čerpat plyn až do 1.9. nebo do vyčerpání! Aktivujte si svůj balíček ještě dnes! Hodně zábavy přeje váš Gazprom.

Firmy redukují záchody

28. 12. 2014 21:48 - Finance - Alexandr Kosodřev

Množství záchodů v kancelářích je trnem v oku manažerů. Podle agentury Rectum Czech zabírají záchody v průměru až 10% kancelářské plochy - a to je prostě moc, míní Alfred Hugecock, MBA, ředitel agentury. 

Agentura Rectum Czech se stala leaderem v oblasti toilettingu. 

"Naši zkušení analytici proměří vaši kancelář a navrhnout řešení. Obvykle se jedná o redukci záchodů a jejich nahrazení buď přenosnými toaletami nebo vestavěnými, stolními toaletami, které se vyrábějí v různých designových provedeních jak pro openspace tak pro malé kanceláře," říká Hugecock.

Ve světě je také zcela běžné, že nejen zaměstnanci, ale i ředitelé chodí na záchod mimo kancelářské budovy, po vzoru kuřáků.

pilotní projekt out-office toilettingu v provedení firmy Rectum Czech

pilotní projekt out-office toilettingu v provedení firmy Rectum Czech

„Projekt redukce toalet ve firmě Kolben business park byl tak úspěšný, až se nakonec firma posrala,“ dodává Hugecock.

Někteří zaměstnavatelé svým zaměstnancům přispívají na pleny. Díky tomu, že zaměstnanci netráví čas na toaletách, stoupá jejich produktivita práce.

Alternativní, ryze české řešení, nabízí Svaz zaměstnanců močících pod stůl. „Naše řešení je přesně opačné a spočívá v integraci kanceláří se záchody,“ říká prezident asociace, Jiří Pissinger. "U našeho řešení stoupá produktivita práce právě díky tomu, že zaměstnanci tráví 100% času na toaletě."

 

 

 

R.E.K.L.A.M.A
pro myši a slimáky

Zoo v Táboře končí, rozprodá ztrátová zvířata

16. 12. 2014 16:49 - Finance - Alexandr Kosodřev

Táborská zoologická zahrada k Novému roku skončí. Výprodeje zvířat ale stihne zahájit ještě před Vánocemi, aby uspokojila zvýšenou poptávku, slibuje ředitelka zoo, Ing. Pihláková. 

Pokud máte chuť zpestřit si štědrovečerní stůl pečeným plaměňákem či nahradit tradiční kapří polévku želví, nepropásněte jedinečnou příležitost. „Už teď máme v akci sovy a příští týden tučňáky,“ upozorňuje ředitelka. "Chcete-li něco dietního, pak doporučuji pár lvů, kteří už půl roku nežrali.

"Vysokých cen masa se přitom obávat nemusíte. Ceny nasadíme takové, aby byla všechna zvířata zlikvidována nejpozději do 15.1.2015, kdy odjíždím na dovolenou."

Projekt radikálního snížení nákladů byl vyhlášen Počinem desetiletí a ředitelka Pihláková za něj převzala cenu Manažer roku. Byla nominována též na cenu spolku Mrchožrout za propagaci Morsitariánství.

 

 

 

 

nemusíte