HRBATŮV KOSTELEC

Film Díra u Hanušovic nadchnul diváky

14. 8. 2014 19:56 - Kultura - Standa Skandál

Nový česko-ruský film Díra u Hanušovic získává nejvyšší ocenění za dramaturgii, scénář a kameru.

Námět filmu  Díra u Hanušovic je denodenní život v nějvětším diamantovém dole Mirny v Rusku.  Učitelka němčiny Maruna (Tatiana Xylen Vilhelmová), toho času hospodská, se snad nikdy nevdá.

R.E.K.L.A.M.A

V malém městečku Mirny je o vhodné muže nouze: nerozhodný starosta (Ivan Trojan) tráví hodně času v traileru a čeká na svého jelena (největší diamant, který by ukradl a zmizel z Díry), dětsky naivní Oline (Jaroslav Klesl) je okolím považován za neškodného vesnického blázna a klempíř Kódla (Lukáš Pastiňák) se s chutí močí na každou sukni. Maruně na klidu nepřidá ani její hysterická matka (Johanna Těreškovová), o kterou spolu se sestrou Jarunou (Lenka Lobotomová) pečují. Když navíc Jaruna využívá první příležitosti a odjíždí po boku postaršího Rusa Igora Valilijeviče do Moskvy, zůstává Maruna doslova v „Díře" s matkou, nápadníky a diamanty sama. 

R.E.K.L.A.M.A
lehací a sedací práce, přizdistání, odborný dohled. Volejte 777857564.

Jednoho dne však u Hanušovic dojde k nečekané události. Díra se zasype a všechno je zase hezky česky - v pérdeli.

Generálním partnerem filmu je GAZPROM.

 GAZPROM - energie českého filmu

R.E.K.L.A.M.A
Tentokrát žádné demo! Zachraň sebe i svého pejska! Pospěš si, už se to hroutí!

V Novodvorská Plaza proběhlo setkání mladých umělců

8. 7. 2014 12:30 - Kultura - Alexandr Kosodřev

Jaký je směr současné malby? Má ještě co nabídnout? Nejen na to se snažili hledat odpověď mladí umělci, kteří se v dubnu tohoto roku sjeli v Praze.

„Klasika je mrtvá, budoucnost patří rybám,“ prohlásil zkraje kontroverzní umělec a pořadatel putovní výstavy, David Černý. Ten se nedávno vykašlal na sochařinu a začal malovat olejovkami.

„Nejlíp se mi maluje těmahle z Lidlu, dobře se roztírají a můžete s nima namíchat celou paletu barev,“ pochvaluje si. „Například tenhle obraz, ten se jmenuje Iveta Bartošová poránu a použil jsem na něj tři zelené makrely a tuňáka.“ 

Při malbě olejovkami portréty nabývají s postupem času evolučního významu. „Jde vlastně o přesah egoismu,“ říká Černý, „umělecké dílo přestává být pouhým výtvorem autora, ale spoluvytváří jej příroda. Obraz mění barvu a některé portréty se vám časem pěkně vybarví.“

aktualizace:

Od doby konání výstavy v dubnu se mnohé změnilo. Černý už nemaluje jen olejovkami. „Nebojím se teď sáhnout i na další organický materiál. K namalování Bartošové v poledne jsem použil přímo části Bartošové. Je to šokující, ale taková je postmoderna.“

Minulý týden Černý způsobil politický skandál. Borůvkovým džemem a sekanou namaloval obraz nazvaný Miloš Zeman se vztyčenou kosteleckou uzeninou. „Říkám těmhle obrazům mazaniny,“ prohlásil poté, co obraz na vernisáži snědl. „Jak vidíte, postmoderní umění může být i užité.“

„Už se nemůžu dočkat až toho Zemana vyseru,“ pokračoval Černý, „a namaluju tím pak další obrazy. Pravá postmoderna zrecykluje všechno.“

Malba sraček sračkou sice již byla vynalezena před ním, ale Černý je první, kdo přitom začal recyklovat jiné obrazy. Na vernisáži nakonec prý snědl i obě Bartošové. „V kombinaci s tím Zemanem mi z toho bylo trochu šoufl, ale ustál jsem to,“ chvástal se Černý.

Umělec se také přiznal, že v organické malbě objevil lukrativný byznys - nyní sere hlavně na zakázku a obraz můžete mít klidně košer nebo BIO.

 

 

R.E.K.L.A.M.A
S balíkem sankcí EU100 můžete čerpat plyn až do 1.9. nebo do vyčerpání! Aktivujte si svůj balíček ještě dnes! Hodně zábavy přeje váš Gazprom.

Bartošová se obětovala a vzala na sebe všechny hříchy lidí

7. 7. 2014 10:10 - Kultura - Standa Skandál

Nedávnou tragickou smrt Ivety Bartošové odhaluje psychiatr a teolog MUDr. et ThDr. Jan Čimický. V souvislosti s případem hraje hlavní roli milenc Domenico Martucciho.

Podle MUDr. et ThDr. Jan Čimického je akt sebevraždy Ivety Bartošové skokem pod vlak ukázkovým příkladem histriónské poruchy osobnosti F60.4 (dříve hysterie). Bartošová je podezřelá i z přítomnosti spasitelského bludu.

Jak literatura napovídá vnitřní přesvědčení a logika „čtyřiašedesátky“ hysterky je tato: „Druzí si mě nebudou vážit pro mě samotného. Když nebudu zábavný, nebudu pro druhé přitažlivý. Když se budu chovat dramaticky, získám pozornost druhých a jejich přijetí. Jsem velkolepý. Lidé jsou tady proto, aby mi sloužili nebo aby mě obdivovali.“, vysvětluje Čimický.


Bartošová také často vystupovala na sakrálních koncertech v kostelech a chrámech což poukazuje na jistou přítomnost představy, že je sama spasitelem. Tato otázka je ale stále předmětem sporů přechních teologů, zváště pak pana Kardinála Duky.

Typické vlastnosti hysterky Bartošové jsou knižním příkladem jako podle kopíráku:
- sebedramatizace, teatrálnost, přehnaný projev emocí, nedostatečná racionální kontrola
- vyhledávání vzrušení, při kterém je postižený středem pozornosti, egocentričnost, nápadný vzhled a chování
- sugestibilita, citová zranitelnost, mělká labilní emotivita
- častá manipulace s druhými pro dosažení vlastních cílů, nedostatek ohledu na druhé, intrika
- aktivita, společenskost, trvalé vyžadování ocenění
- koketérie, soustředění na fyzickou přitažlivost
- stálá nespokojenost s tím, jak věci vypadají, neustálé problémy v mezilidských vztazích

Odhalení pravé podstaty Bartošové provází především výpověď matky bývalého Ivetina milence Domenica Martucciho (237let), italské hraběnky Donny Grazie Marino della Torre (569let). Hraběnka se podle svých slov rozhodla Rychtářovi zavařit proto, že Ivetu i Artura C. Clarka (317) měla za svou rodinu a musí za ně bojovat.  „Iveta mimo jiné, zemřela pro svého syna“, tvrdí záhadné zjevení na stropě druhého patra v bytovce Jedlové 13, které odhalil v záhadách a mystériích Artur C. Clark ve 13 hodin dopoledne.

„Tak či onak, český národ už má konečně pokoj od další čtyřiašedesátky, která dělala jen a jen hysterické scény a národ jí to žral i s navijákem“, uzavírá Čimický. 

R.E.K.L.A.M.A
nyní v nové konfiguraci s miss Kratochvílovou. Objednávejte na CD, DVD i jako aplikaci do vašich mobilů.
R.E.K.L.A.M.A
Chraňte si své zdraví!
R.E.K.L.A.M.A
nyní v nové konfiguraci s miss Kratochvílovou. Objednávejte na CD, DVD i jako aplikaci do vašich mobilů.

Slovensko má novou hymnu Ondreja Ďurici - Krajina na predaj

30. 6. 2014 12:53 - Kultura - Standa Skandál

Slováci si před letními prázdninami prosadili v Nádroní Radě změnu své hymny. Nová hymna prý lépe vystihuje aktuální stav země.



Zradená krajina zatvára oči,
pravda je kúpená poslušne mlčí.
Zlodeji tancujú schovaní v opere,
valčíkom zakryjú kto koľko zoberie.

Za vlastizradou stojí klbko hadov
a cesty vedú do najvyšších radov.
Z luxusnej mafie tak trochu z pasie,
stali sa vážení zákonom strážení.

Hrá kto vlastne hrá tú špinavú hru,
s osudom ľudí a krajiny.
Zlá pravda je zlá to najvyššia moc,
klame a zakrýva zločiny.

Hrá kto vlastne hrá tú špinavú hru,
s osudom ľudí a krajiny.
Zlá pravda je zlá to najvyššia moc,
klame a zakrýva zločiny.

Lietajú odmeny steny sú ozveny,
to sa to pije a na plno žije.
Na úkor národa na účet krajiny,
len čo nás predajú vrhnú sa na iných.

Chce sa mi plakať a chce sa mi strieľať,
mám záhradu plnú divokých zvierat.
Z nesmelých pánov vyrástli opice,
národ má zaplatiť výsledok rovnice.

Hrá kto vlastne hrá tú špinavú hru,
s osudom ľudí a krajiny.
Zlá pravda je zlá to najvyššia moc,
klame a zakrýva zločiny.

Hrá kto vlastne hrá tú špinavú hru,
s osudom ľudí a krajiny.
Zlá pravda je zlá to najvyššia moc,
klame a zakrýva zločiny.

Roky nás zrádzali roky nás klamali,
svedomie nehryzie nikdy ho nemali.
pod svetlom kamery čistý a s krídlami,
za rohom zlodeji spití a špinaví.

Nám stačí málo len žiť v slušnej krajine,
nech účet zaplatí ten kto je na vine.
zákon je zákon bolo by zdvorilé,
nedať si vlastnú zem ukradnúť gorile.

Hrá kto vlastne hrá tú špinavú hru,
s osudom ľudí a krajiny.
Zlá pravda je zlá to najvyššia moc,
klame a zakrýva zločiny.

Hrá kto vlastne hrá tú špinavú hru,
s osudom ľudí a krajiny.
Zlá pravda je zlá to najvyššia moc,
klame a zakrýva zločiny.

Text Ondrej Ďurica - Krajina na predaj

R.E.K.L.A.M.A
nabízí nejnutnější soudní výlohy: Pohmožděniny po pádu z kola - 20.000 Kč, Oční monokl stereo (zákrok na obou očích) - 15.000 Kč, Kulhání medium a nemoc se soustředit na 1 den - 10.000 Kč, Terapie vlakem - 50.000 Kč. Naše reference: David Rath, Iveta Bartošová