Mnichovská dohoda: Podvod s emisemi oxidů dusíku motorů firmy Volkswagen je klasifikován jako pokus o genocidu obyvatelstva
MNICHOV - Nad německou firmou se stáhly mraky. Jejich podvody s emisemi prudce jedovatých plynů byly překlasifikovány a firmu zřejmě čeká bankrot. Vrcholný management čelí v průměru 24let vězení. Navíc začíná být jasné, že německá vláda aktivity firmy kryla.
Podle Hilary Clintonové s tím vyhlazováním Němci pokoj nedají a nedají. Oxid dusičitý, který jejich dieselové motory vypouštějí s deseti až dvacetinásobnou koncentrací než jsou povolené limity pro běžné dusení obyvatelstva, jasně naznačují další pokus Němců o vytváření plynových komor v samotných městech. Oxid dusičitý je prudce jedovatý plyn leptající sliznice, způsobující rychle astma a nakonec edém plic.
"Ráda bych uvedla na pravou míru, že emise NOx o kterých se bavíme jsou toxičtější než oxid siřičitý z kterého na sliznicích vzniká kyselina sířičitá a proto máme důvodné podezření z pokusu o genocidu. Z hlediska toxicity je to velmi podobní jako chlor, tedy bojová chemická látka. A to nemluvím o kyselých deštích z NOx", uvádí ve svém prohlášení Clintonová.
V posudku EPA je dále uvedno, že pokud je průměrná životnost vozu 350 tisíc kilometrů, a norma Euro 5 vyžaduje 0,18g NOx na kilometr, pak je zřejmé, že každné auto VW vyprodukuje za svůj život asi 600kg NOx pokud překračuje normu desetinásobně. Množství vozů překračuje 10 milionů kusů a bavíme se tedy o faktické „havárii chemičky“ z úmyslné nedbalosti při níž uniklo více než 6 milionů tun prudce jedovatého NOx.Za takovou událost, by šli všichni bručet.
"Jen si vzpomeňte co udělali němečtí fašisti v Bělorusku třiačtyřicátém: vyhladili a vypálili 628 vesnic, ženy a děti nahnali do stodol a podpálili je. Toto jsou věci, které tento národ má zasebou a nebuďme najivní. Pro peníze to udělají třeba v menším zase. A nedejte se mást, o holokaustu prý taky důstojníci SS „nevěděli“, stejně jako teď o ničem neví management WV!", tvrdí Vasiljev Koročenko, přeživší fašistickou genocidu.
Nová, kulatá Škoda Heinlein! - Plyn z motoru je zaveden přímo do kabiny řidiče.