Zármutek v Xindlu. Hrnečky s Mickey Mousem došly, lidem zbyly oči pro pláč
PRAHA - Supermarketům Xindl došly hrnky s Mickey Mousem a prasátkem, které za symbolickou cenu rozdávaly zákazníkům, pokud utratili alespoň dvacet tisíc korun. A lidé se teď zlobí a děti pláčí.
Kampaň, kterou chtěl řetězec Xindl potěšit zákazníky, se mu vymkla z rukou. Zákazníci získávali za nákupy papíry a těšili se, že je vymění za hrnky s Disneyho kresbičkami.
Kvůli nekonečnému zájmu však hrnky došly a dojdou vždy. Rodiče teď musí utěšovat plačící ratolesti. Xindl slibuje, že nechá vyrábět hrnky s Mickymousem do skonání světa.
Xindl spustil „hrnečkovou akci“ v polovině března 2017. Zákazníky vybízela, aby do konce února sbírali samolepky (za každých 2000 utracených korun) a směňovali je pak za pět různých hrnečků s motivy Disneyho hrdinů. Jeden hrnek přišel na deset samolepek plus doplatek 500 korun, nebo na dvacet samolepek a doplatek 200 korun.
Lidé během kampaně utratili přinejmenším 3 miliardy korun a Xindl rozdal sto hrnků, než jí došly.
Nejmenovaná zákaznice v řetežci BILLA říká: "Je to xindl! Já bych z toho blila."
Tento článek je reklamní sdělení.