Módní trendy v sebevraždách
Na jaro a léto 2017 frčí skoky pod vlak, tramvaje, metro ale i skoky na dálnici! Neváhejte a rozleťte se do světa úplně na sračky! Z módy nevychází ani sjezdové lyžování, ani automobilismus.
O tom, že způsob a provedení sebevraždy je třeba dobře promyslet a naplánovat s odborníky už ví řada klientů Agentury Sebevraždy na klíč. Dnešní již druhý nepovedený skok pod metro B je příkladem nehorázného amatérizmu. Cizinec po střetu s vozem stále ještě žije.
Neriskujte spackanou sebevraždu!
Například Iveta Bartošová, která je lídrem v módě sebevražd skokem pod vlak, připravovala svou sebevraždu rok a půl. Je třeba zvolit pečlivě způsob, provedení, pomůcky a datum. To je to nejdůležitější. Dále je třeba připravit i celou mediální kampaň, která navazuje na sebevraždu. Předtočení medailonků starostlivé maminky nebo starostlivého tatínka je třeba připravit, aby se na ně náhodou nezapomělo. Reklamace post-mortem Agentura nepřijímá.
Do módy se dostává sjezdové lyžování, které si oblíbili jako způsob sebevraždy zvláště movitější klienti. Buď se srážejí navzájem, nebo se nechávají zavalit lavinou, což na dramatu jistě přidá.
Automobilismus jakožto nástroj sebevraždění už není tak módní jak byl. Zlatý věk 1600 mrtvol za rok jen tak nedosádneme, jak tomu bylo v minulých letech.
Už toho máte dost? Hodte si s námi mašli!
Článek je reklamní sdělení