Televizní diváci si marně stěžují na kvalitu obrazu
Vyburcovat diváka k co největší pozornosti, probudit z polospánku, rozhodně mu nedovolit nevnímat.
To je hlavním účelem progresivního televizního marketingu.
Strategií jak přilákat pozornost je mnoho. Marketéči v kanalizačních stokách jsou opravu vynalézaví.Doba kd y se měnila hlasitost - u pořadů tiší, u reklam zvýšená, to je dávno minulostí po zavedení regulací.
Odborníci z reklamních agentur vynalezli mnohem progresivnější metody. Manipulace s obrazem, Adaptivní rozlišení obrazu, Adaptivní hloubka barev. To vše jsou novodobé strategie televizního marketingu.
„Prostě pořady degradujeme, zato reklamy vypadají jako diamant“, vysvětluje technologie (AMF) (Aadptive Medial Fucking) Jindřich Dojebal.
Ve spolupráci s RRTV a Českými Radiokomunikacemi také snižujeme vyzářený výkon z vysílačů. Během pořadů se sníží vyzářený výkon asi o polovičku, během reklam se zvýší na dvojnásobek. Ono to skoro nikdo nepozná, dělá to jen 3dB, ale vtip je v tom, že u pořadů se díky digitálu obraz občas seká a u reklam ne. Tedy jen v místech s nižším signálem. Výrazně tím klesají náklady na energie a ušetří se, směje se Dojebal.