Teploty o víkendu spadnou pod -273 C
Je možné, že opět pomrznou třešně a meruňky.
Je možné, že opět pomrznou třešně a meruňky.
Je možné, že opět pomrznou třešně a meruňky.
Je možné, že opět pomrznou třešně a meruňky.
Vyburcovat diváka k co největší pozornosti, probudit z polospánku, rozhodně mu nedovolit nevnímat.
To je hlavním účelem progresivního televizního marketingu.
Strategií jak přilákat pozornost je mnoho. Marketéči v kanalizačních stokách jsou opravu vynalézaví.Doba kd y se měnila hlasitost - u pořadů tiší, u reklam zvýšená, to je dávno minulostí po zavedení regulací.
Odborníci z reklamních agentur vynalezli mnohem progresivnější metody. Manipulace s obrazem, Adaptivní rozlišení obrazu, Adaptivní hloubka barev. To vše jsou novodobé strategie televizního marketingu.
„Prostě pořady degradujeme, zato reklamy vypadají jako diamant“, vysvětluje technologie (AMF) (Aadptive Medial Fucking) Jindřich Dojebal.
Ve spolupráci s RRTV a Českými Radiokomunikacemi také snižujeme vyzářený výkon z vysílačů. Během pořadů se sníží vyzářený výkon asi o polovičku, během reklam se zvýší na dvojnásobek. Ono to skoro nikdo nepozná, dělá to jen 3dB, ale vtip je v tom, že u pořadů se díky digitálu obraz občas seká a u reklam ne. Tedy jen v místech s nižším signálem. Výrazně tím klesají náklady na energie a ušetří se, směje se Dojebal.
BRUSEL - Mazání komentáře na fejsbuku bude nově klasifikován jako zločin proti lidskosti.
Co má dělat ubohý lajker a komentátor na fejsbuku s jeho pravidly? Nerozbrečí se, nepokaká se, nepočurá se, když mu smáznou jeho výlevy? To nově bude řešit Soudní Tribunál v Bruselu. Ten posoudí miliony příspěvků zda mají nebo nemají právo býti zobrazeny.
Každý úředník tohoto Tribunálu už pro jistotu nafasoval karton antidepresiv, anxiolytik, antihistaminik (proti vyrážce z kokotů), sedativ a jiných preprarátů pro přežití v tomto velmi stresujícím zaměstnání.
Děte už všichni doprdele i s celym tim svým Ksychtoknihou. Ne urazit vás, ale uplně vás do země zarazit!
Máte rádi reklamy? Na adrese denik24.cz se nachází váš nový oblíbený vyhledávač reklam. Stačí zadat klíčové slovo a můžete se kochat.
Bohužel, na klíčové slovo „prdel“ vyhledávač nevrátil žádný relevantní obsah. Prostě ani hovno.