HRBATŮV KOSTELEC

Muži v Česku představují problém, musíme je vyhladit, říká Pavlas

28. 4. 2018 12:17 - Čechistan - Standa Skandál

„Žijeme v systému, který způsobuje, že maskulinita a muži představují problém“, uvedl Pavlas v DVTV.

Genderman a učitel klitorických mužských studií na FHS UK Tomáš Pavlas, přednesl v rozhoru na DVTV svoji vizi budouc nosti.V čele chce ženy, pseudoženy (něco jako HIV+ mužoženu Conchitu Bratwurst), pseudomuže, buzeranty a jiné exempláře. Muži jsou také prý v krizi.

Na ukázku, že svoje tvrzení bere opravdu vážně před zraky diváků spolknul ciankály. Nikdy se netajil tím, že se cítí jako podčlověk, protože je bílý heterosexuál.

R.E.K.L.A.M.A

Pohřeb Pavlase se bude konat 10.května v chrámů za lidskoprávní kokoty padlých.

R.E.K.L.A.M.A

Máme novou látku pro boj s rakovinou, oznámili Hrbatokostelečtí vědci

23. 4. 2018 10:49 - Čechistan - Standa Skandál

Vědecký tým kosteleckých vědců v úterý oznámil novou naději v léčbě rakoviny. Nové dvě látky fethylhovamin a fekalamin1,4 brzdí růst rakovinných buněk.

První izolace hovaminu proběhla ze stok čistírny kanalizačních vod v Hrbatově Kostelci. Amfekalamin1,4 izoloval Pepa Zlato ze své vlastní žumpy při žumpotápění. Vědecký tým pak deaminací vytvořil fekalamin1,4. Ačkoliv tyto dvě látky velice výrazně snižují aktiviu hyperproteáz, Partyková doporučuje přidat ještě třetí látku do protirakovinného koktejlu a to urinalamin2,3 z její stařené moči.

Koktejl mezi vědci přezdívaný „kakkzuppe“ se již bude testovat klinicky a to přímo v Léčebně MUDr. Illony Nemocné.

Čím dál více je zřejmé, že naše vlastní hovna a chcanky nás vyléčí. To cosi svědčí o dušením rozpoložení (rozložení) lidstva.   

R.E.K.L.A.M.A
Pojďte se k nám udělat do Xindlu!

Televizní diváci si marně stěžují na kvalitu obrazu

17. 4. 2018 18:22 - Čechistan - Standa Skandál

Vyburcovat diváka k co největší pozornosti, probudit z polospánku, rozhodně mu nedovolit nevnímat.
To je hlavním účelem progresivního televizního marketingu.


Strategií jak přilákat pozornost je mnoho. Marketéči v kanalizačních stokách jsou opravu vynalézaví.Doba kd y se měnila hlasitost - u pořadů tiší, u reklam zvýšená, to je dávno minulostí po zavedení regulací.

Odborníci z reklamních agentur vynalezli mnohem progresivnější metody. Manipulace s obrazem, Adaptivní rozlišení obrazu, Adaptivní hloubka barev. To vše jsou novodobé strategie televizního marketingu.

„Prostě pořady degradujeme, zato reklamy vypadají jako diamant“, vysvětluje technologie (AMF) (Aadptive Medial Fucking) Jindřich Dojebal.

Ve spolupráci s RRTV a Českými Radiokomunikacemi také snižujeme vyzářený výkon z vysílačů. Během pořadů se sníží vyzářený výkon asi o polovičku, během reklam se zvýší na dvojnásobek. Ono to skoro nikdo nepozná, dělá to jen 3dB, ale vtip je v tom, že u pořadů se díky digitálu obraz občas seká a u reklam ne. Tedy jen v místech s nižším signálem. Výrazně tím klesají náklady na energie a ušetří se, směje se Dojebal.

Major Zeman - oblíbený český seriál

Příklad: reklama na prací prášek





R.E.K.L.A.M.A