„V podstatě už to tak funguje, jen od nynějška budeme službu garantovat v rámci nové produktové řady,“ říká ředitel pošty Miroslav Štěpán.
"K dispozici jsou tři tarify. První jsme nazvali Doručení možná."
"Druhý, cenově výhodnější tarif, se nazývá Doručení možná, ale spíše nikoli."
"Třetí tarif cílí na klienty, kteří chtějí uspořit nejvíce: těm nabízíme Doručení za rok, za dva nebo tak nějak vůbec. Výhodou je, že nemusejí chodit na pobočku, která ostatně není."
Česká pošta se chce pod novým vedením dále zaměřit na zmenšovací a fragmentační služby. Adresátovi buď nepřijde nic (tarify Doručení možná) nebo přijdou balíky dva, menších rozměrů, vyhotovené rozříznutím nebo sešlapáním toho původního (tarif Dnes podáte, zítra doděláme).
Kvalitní netuhnoucí beton - nový hit ve stavebnictví! Tekoucí domy na klíč! NYNÍ V AKCI JIŽ OD KORUNKY!